Hi semua :)

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D Hahaha. Dah lama tak update blog kan kan? :O Jarang online, kakak aku kedekut sgt sampai lappy dia taruk password. Bangang -.- Oh, harinie ingat nak hang tapitapi baba tak pegi kerja pulak :( Time aku nak keluar, baba tak pergi kerja time kakak aku nak keluar baba pergi. Bab*. Hahaha =.=

MUSIM EXAM

aku tak suka exam -.- sebab apa? sebab kena perah otak! Soalan senang takpe jugak. Haihh, menyampah. Pastuh, lepas dah habis exam semua ni cikgu bagi markah kan? Pastuh kalau gagal or ape mesti kena marah. Haaaa, lagilagi bila Guru Kelas aku, Puan Magdalene yang tercinta *choyyy =='' 
Contoh lah kan, aku dapat markah teruk *contoh jea! pastu dia marah-marah dekat aku. Pastuh membebel. Fuyoooo! Kalah mak aku :)) Hahahaha. 

KAWAN 
 Haa, ni pasal Kawan pula. Aku ni rapat dengan member member aku. Kitorang nie ada 5orang. Act, 7 tapi 2orang masuk 1K *sesi pagi so kitorang tak rapat dah. Pastu ada lah 1geng ni macam nak rapat dgan kitorang. Act, aku tak suka diorang ni. Sebab tetibe jeh nak rapat. Pastu dorang cakap dorang nak masuk geng aku. Choyyy, tak malu -.- Hey awak semua, kitorang taknak tambahtambah group lah. 5orang dah cukup weh :) Kdahbai. Malas nak cerita pasal dorang -.- 


 Lots Of Love , Nana